سوالات متداول ۱۳۹۶/۶/۵ ۱۷:۵۴:۰۰
چگونه ثبت نام کنم؟ ۱۳۹۶/۶/۲۴ ۱۹:۱۷:۴۲

جهت ثبت نام کافیست فرم مربوطه را تکمیل کنید. دقت کنید که اطلاعات معتبری وارد کنید. بلافاصله پس از ثبت نام یک پیامک حاوی پیام خوش آمد گویی و اطلاعات ورود به سامانه (نام کاربری و رمز ورود) برای شما ارسال خواهد شد که با استفاده از آنها از طریق فرم ورود میتوانید وارد سامانه شوید.

چگونه دموی یونیتا را امتحان کنم؟ ۱۳۹۶/۶/۲۴ ۱۹:۱۹:۴۴

با استفاده از نسخه آزمایشی (این لینک) میتوانید سامانه یونیتا را امتحان کنید. تقریبا کلیه ویژگی های یونیتا (به غیر از پرداخت آنلاین و ازسال پیامک و ایمیل) در نسخه آزمایشی فعال است و شما میتوانید قبل از ثبت نام بطور کامل سامانه را امتحان کنید.

یونیتا برای استفاده در چه نوع مجتمع هایی است؟ ۱۳۹۶/۶/۲۱ ۱۳:۵۱:۲۷

کلیه آپارتمان ها، مجتمع های مسکونی، برج ها، مجتمع های اداری، تجاری و پزشکی و شهرک های ویلایی میتوانند از سامانه یونیتا استفاده کنند.

آیا یونیتا فقط برای مدیران ساختمان است / چه کسانی به یونیتا دسترسی دارند؟ ۱۳۹۶/۶/۲۱ ۱۱:۲۲:۵۶

بطور پیش فرض سامانه یونیتا برای افراد زیر (با دسترسی های از پیش تعیین شده) قابل دسترسی میباشد:

  • مدیر ساختمان (دسترسی به کلیه بخش ها)
  • ساکن (دسترسی به بخش های مربوط به واحد یا واحدهای ساکن)
  • مالک ( فقط دسترسی به بخش های مربوط به واحد یا واحدهای مالک)
  • حسابدار ساختمان (فقط دسترسی به بخش ها مالی)
  • اعضای هیات مدیر (فقط امکان مشاهده لیست ها، گزارشات و درخواست ها)
سیستم اشتراکی یونیتا به چه معنی است ؟ ۱۳۹۶/۶/۲۱ ۱۱:۱۵:۳۳

در سیستم اشتراکی شما لازم نیست نرم افزار را خریداری کنید. فقط کافیست هزینه استفاده ماهانه از سامانه را پرداخت کنید. یکی از مزایای استفاده از این روش این است که شما فقط هزینه مدتی  که از سامانه استفاده میکنید را پرداخت خواهید کرد. مزیت دیگر آن این است که همیشه به آخرین ورژن سامانه دسترسی خواهید داشت.

هزینه استفاده از سامانه یونیتا چقدر است؟ ۱۳۹۶/۷/۴ ۹:۰۱:۳۷

هزینه یونیتا بسته به نوع مجتمع (مسکونی یا تجاری) و تعداد واحدهای آن متفاوت خواهد بود. ولی بطور کلی هزینه نهایی، مبلغ بسیار اندکی خواهد بود که بصورت ماهانه به شارژ هر واحد اضافه خواهد شد.

در صورت عدم تمدید اشتراک یونیتا چه اتفاقی برای اطلاعات حساب مجتمع می افتد؟ ۱۳۹۶/۶/۲۱ ۱۱:۲۶:۳۶

در صورت پایان دوره استفاده از سامانه و عدم تمدید دوباره امکان استفاده از قابلیت های یونیتا از آن مجتمع سلب میشود ولی تا ۳ ماه مدیر ساختمان امکان دسترسی به گزارشات و لیست ها را خواهد داشت و میتواند از آنها خروجی بگیرد. پس از گذشت ۳ ماه (در صورت عدم تمدید) کلیه اطلاعات آن مجتمع برای همیشه از سرور یونیتا پاک شده و قابل بازگشت نمیباشند.

برای استفاده از یونیتا به چه امکاناتی نیاز دارم؟ ۱۳۹۶/۶/۲۱ ۱۱:۰۰:۰۸

حداقل آیتم های مورد نیاز جهت استفاده از سامانه یونیتا عبارتند از:

  • کامپیوتر یا  لب تاپ یا موبایل
  • اینترنت

به مدیران ساختمان پیشنهاد میشود از کامپیوتر یا لب تاپ استفاده کنند ولی در مورد ساکنین و مالکین استفاده از موبایل راحت تر خواهد بود. در هر صورت طراحی ریسپانسیو این امکان را به کاربران میدهد که در هر نوع سیستم کامپیوتری اعم از کامپیوتر، لب تاپ، تبلت و موبایل براحتی از یونیتا استفاده کنید. توجه داشته باشید که استفاده از اپلیکیشن (مخصوص ساکنین و مالکین) فقط بر روی موبایل های اندروید و آیفون امکان پذیر است.

آیا یونیتا دارای امکانات حسابداری است؟ ۱۳۹۶/۶/۲۱ ۱۳:۵۱:۱۸

یونیتا یک نرم افزار حسابداری نیست ولی کلیه آیتم های لازم جهت انجام امور حسابداری یک مجتمع را دارا میباشد. بخش مالی یونیتا به نحوی طراحی شده است که کاربر هیچگونه نیازی با تخصص حسابداری نداشته باشد.

شارژهای پرداخت شده بصورت آنلاین بعد از چه مدت به حساب مجتمع واریز میشوند؟ ۱۳۹۶/۶/۲۵ ۱۷:۱۸:۵۶

هنگامیکه یک صورتحساب توسط ساکنین و مالکین بصورت آنلاین پرداخت میشود بلافاصله در حساب آنلاین مجتمع ثبت میگردد. از آنجاییکه انتقال مالی از طریق پایا (بین بانکی)‌ انجام میشود کلیه مبالغ پرداخت شده تا ساعت ۹ شب (۲۱:۰۰) هر روز در اولین سیکل پرداخت پایا (حداکثر تا ۱۰ صبح روز بعد) از طرف بانک به حساب اصلی مجتمع واریز میگردد. پس از واریز مبلغ واریز شده از حساب آنلاین مجتمع کسر شده و این مبلغ به حساب اصلی مجتمع (که توسط مدیر مجتمع معرفی شده است)‌ اضافه میشود. این پروسه هیچگونه کارمزی نخواهد داشت.

سوال من در این لیست نیست. چگونه بپرسم؟ ۱۳۹۶/۶/۲۴ ۱۹:۱۷:۲۸

جهت ارتباط به واحد پشتیبانی فروش یا خدمات پس از فروش میتوانید از طریق این فرم تماس یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۲۴۸۳۱۵ (در ساعات اداری) تماس بگیرید.

همین حالا ثبت نام کنید!