سوالات متداول۱۳۹۶/۶/۵ ۱۷:۵۴:۰۰
چگونه ثبت نام کنم؟۱۳۹۶/۶/۲۴ ۱۹:۱۷:۴۲

جهت ثبت نام کافیست فرم مربوطه را تکمیل کنید. دقت کنید که اطلاعات معتبری وارد کنید. بلافاصله پس از ثبت نام یک پیامک حاوی پیام خوش آمد گویی و اطلاعات ورود به سامانه (نام کاربری و رمز ورود) برای شما ارسال خواهد شد که با استفاده از آنها از طریق فرم ورود میتوانید وارد سامانه شوید.

چگونه دموی یونیتا را امتحان کنم؟۱۳۹۷/۶/۴ ۱۷:۵۲:۱۰

با ثبت نام در سامانه یونیتا شما به مدت ۱۰ روز میتوانید بطور رایگان به کلیه امکانات آن دسترسی داشته و قابلیت های آن را امتحان کنید. حتی میتوانید مشخصات واقعی مجتمع خود را وارد کنید. پس از ۱۰ روز با خرید اعتبار کاربری همان حساب دمو تبدیل به حساب کاربری واقعی شما شده و دیگر لازم نیست که اطلاعات خود را دوباره وارد کنید.

یونیتا برای استفاده در چه نوع مجتمع هایی است؟۱۳۹۶/۶/۲۱ ۱۳:۵۱:۲۷

کلیه آپارتمان ها، مجتمع های مسکونی، برج ها، مجتمع های اداری، تجاری و پزشکی و شهرک های ویلایی میتوانند از سامانه یونیتا استفاده کنند.

آیا یونیتا فقط برای مدیران ساختمان است / چه کسانی به یونیتا دسترسی دارند؟۱۳۹۶/۶/۲۱ ۱۱:۲۲:۵۶

بطور پیش فرض سامانه یونیتا برای افراد زیر (با دسترسی های از پیش تعیین شده) قابل دسترسی میباشد:

  • مدیر ساختمان (دسترسی به کلیه بخش ها)
  • ساکن (دسترسی به بخش های مربوط به واحد یا واحدهای ساکن)
  • مالک ( فقط دسترسی به بخش های مربوط به واحد یا واحدهای مالک)
  • حسابدار ساختمان (فقط دسترسی به بخش ها مالی)
  • اعضای هیات مدیر (فقط امکان مشاهده لیست ها، گزارشات و درخواست ها)
سیستم اشتراکی یونیتا به چه معنی است ؟۱۳۹۶/۶/۲۱ ۱۱:۱۵:۳۳

در سیستم اشتراکی شما لازم نیست نرم افزار را خریداری کنید. فقط کافیست هزینه استفاده ماهانه از سامانه را پرداخت کنید. یکی از مزایای استفاده از این روش این است که شما فقط هزینه مدتی  که از سامانه استفاده میکنید را پرداخت خواهید کرد. مزیت دیگر آن این است که همیشه به آخرین ورژن سامانه دسترسی خواهید داشت.

هزینه استفاده از سامانه یونیتا چقدر است؟۱۳۹۷/۶/۴ ۱۷:۵۴:۲۹

هزینه یونیتا بسته به نوع مجتمع (مسکونی یا تجاری) ، تعداد واحدهای آن و همچنین مدت زمان پکیخ اعتبار خریداری شده متفاوت خواهد بود. ولی قیمت پایه بر اساس ۲۰۰۰ تومان برای هر واحد خواهد بود که برای مجتمع های پر واحد این مبلغ کاهش خواهد یافت.

در صورت عدم تمدید اشتراک یونیتا چه اتفاقی برای اطلاعات حساب مجتمع می افتد؟۱۳۹۶/۶/۲۱ ۱۱:۲۶:۳۶

در صورت پایان دوره استفاده از سامانه و عدم تمدید دوباره امکان استفاده از قابلیت های یونیتا از آن مجتمع سلب میشود ولی تا ۳ ماه مدیر ساختمان امکان دسترسی به گزارشات و لیست ها را خواهد داشت و میتواند از آنها خروجی بگیرد. پس از گذشت ۳ ماه (در صورت عدم تمدید) کلیه اطلاعات آن مجتمع برای همیشه از سرور یونیتا پاک شده و قابل بازگشت نمیباشند.

برای استفاده از یونیتا به چه امکاناتی نیاز دارم؟۱۳۹۶/۶/۲۱ ۱۱:۰۰:۰۸

حداقل آیتم های مورد نیاز جهت استفاده از سامانه یونیتا عبارتند از:

  • کامپیوتر یا  لب تاپ یا موبایل
  • اینترنت

به مدیران ساختمان پیشنهاد میشود از کامپیوتر یا لب تاپ استفاده کنند ولی در مورد ساکنین و مالکین استفاده از موبایل راحت تر خواهد بود. در هر صورت طراحی ریسپانسیو این امکان را به کاربران میدهد که در هر نوع سیستم کامپیوتری اعم از کامپیوتر، لب تاپ، تبلت و موبایل براحتی از یونیتا استفاده کنید. توجه داشته باشید که استفاده از اپلیکیشن (مخصوص ساکنین و مالکین) فقط بر روی موبایل های اندروید و آیفون امکان پذیر است.

آیا یونیتا دارای امکانات حسابداری است؟۱۳۹۶/۶/۲۱ ۱۳:۵۱:۱۸

یونیتا یک نرم افزار حسابداری نیست ولی کلیه آیتم های لازم جهت انجام امور حسابداری یک مجتمع را دارا میباشد. بخش مالی یونیتا به نحوی طراحی شده است که کاربر هیچگونه نیازی با تخصص حسابداری نداشته باشد.

شارژهای پرداخت شده بصورت آنلاین بعد از چه مدت به حساب مجتمع واریز میشوند؟۱۳۹۷/۶/۴ ۱۷:۵۷:۳۳

براساس دستورالعمل بانک مرکزی تمامی مبالغ پرداخت شده بصورت آنلاین در هر روز،‌ در اولین سیکل پرداختی پایا در روز کاری بعد به حساب اصلی مجتمع واریز خواهد شد. انتقال مبالغ پایا بدون اخذ کارمزد انجام میگیرد.

سوال من در این لیست نیست. چگونه بپرسم؟۱۳۹۶/۱۲/۱ ۱۰:۴۲:۰۷

جهت ارتباط به واحد پشتیبانی فروش یا خدمات پس از فروش میتوانید از طریق این فرم تماس یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۶۲۴۶۲۱ (در ساعات اداری) تماس بگیرید.

همین حالا ثبت نام کنید!