شرایط استفاده ۱۳۹۶/۶/۵ ۱۷:۲۷:۳۸

با ثبت نام در سامانه مدیریت مجتمع یونیتا شما با کلیه موارد و شرایط زیر موافقت کرده اید:

شرایط و مقررات حساب کاربری:

  1. ایجاد کننده و استفاده کننده از اکانت مجتمع باید شخص حقیقی یا حقوقی باشد. ایجاد اکانت یا استفاده توسط ربات های نرم افزاری مجاز نمیباشد.
  2. کلیه اطلاعات وارد شده توسط مدیر مجتمع در فرم ثبت نام اکانت مجتمع از قبیل نام و نام خانوادگی، ایمیل، تلفن، آدرس و … میباید واقعی و معتبر باشند.
  3. حساب کاربری فقط مخصوص استفاده برای یک شخص در یک مجتمع میباشد. برای استفاده اشخاص دیگر میباید حساب  کاربری جداگانه ایجاد شود. همچنین برای هر مجتمع میباید اکانت مجتمع جداگانه ثبت شود.
  4. مسئولیت حفظ و نگهداری امن نام کاربری و رمز ورود با کاربر میباشد و یونیتا هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات ناشی از این موارد ندارد.
  5. مسئولیت کامل تمامی محتوای ایجاد شده و منتشر شده در اکانت مجتمع و حساب های کاربری با مدیر مجتمع میباشد و کاربر حق ایجاد یا انتشار هیچگونه محتوای مجرمانه را ندارد. ( لینک مصادیق محتوای مجرمانه)
  6. سرویس یونیتا صرفا جهت امور مربوط به مدیریت مجتمع ها مسکونی و تجاری طراحی و ارائه شده است. کاربر حق استفاده از این سرویس جهت انجام هیچگونه فعالیت غیر را ندارد.

 

شرایط و مقررات مالکیت محتوا و کپی رایت:

  1. محتوای منتشر شده در اکانت مجتمع نباید ناقض حق کپی رایت دیگران باشد.
  2. مالکیت کلیه محتوای منتشر شده در اکانت مجتمع با مدیر مجتمع بوده و یونیتا حق یا ادعای مالکیتی نسبت آنها ندارد.
  3. محتوای منتشر شد در اکانت مجتمع حکم محتوای عمومی را دارد.
  4. یونیتا پروسه ای در مورد نظارت بر محتوای ایجاد شده در اکانت مجتمع را ندارد. ولی این حق را دارد که در موارد خاص (با یا بدون دستور قضایی)‌ اقدام به حذف محتوای نامناسب نماید.
  5. کلیه آیتم های نرم افزاری سرویس یونیتا از قبیل اقلام گرافیکی، طراحی ها، کدها و همچنین کلیه حقوق مادی و معنوی آن در مالکیت گروه یونیتا میباشد. هرگونه کپی برداری،‌رمز گشایی ، اقدام به هک و نفوذ ممنوع بوده و مشمول مجازات قانونی خواهد بود.

 

شرایط عمومی:

  1. استفاده از سرویس یونیتا نیاز به اتصال به شبکه اینترنت داشته و هزینه سرویس اینترنت با کاربر میباشد.
  2. یونیتا مسئولیت و تعهدی در قبال کیفیت سرویس اینترنت کاربر ندارد.
  3. خدمات پشتیبانی صرفا از طریق ارسال تیکت پشتیبانی بوده و امکان ارائه خدمات تلفنی میسر نمیباشد. یونیتا متعهد میگردد حداکثر ظرف مدت ۴ ساعت کاری به درخواست های پشتیبانی پاسخ دهد.
  4. یونیتا جهت کارآمدی بیشتر  از سرویس های شرکت های دیگر (مانند تلگرام و … ) نیز استفاده میکند. لذا مسئولیت اختلال در سرویس دهی توسط این شرکت ها با یونیتا نمیباشد.
  5. کاربر اجازه فروش یا اجاره سرویس (یا حتی بخشی از آن) را به دیگران ندارد.
  6. کاربر حق ارسال هرزنامه (Spam) را ندارد.
  7. کاربر حق بارگذاری و ارسال هیچگونه فایل مخرب، ویروس و باج افزار را ندارد.
  8. برای هر حساب مجتمع (با توجه به تعداد واحد ها و نیاز آن مجتمع)‌ فضای ذخیره و پهنای باند مشخص (و کافی)‌ در نظر گرفته شده است. استفاده نادرست و غیر معمول از سرویس میتواند منجر به پر شدن فضای ذخیره و یا اتمام پهنای باند ماهانه گردد که در هر ۲ مورد سرویس غیر فعال میگردد.
  9. یونیتا هیچ ادعایی در مورد رایگان بودن سرویس، بدون اشکال بودن سرویس، امنیت ۱۰۰٪ سرویس و رفع کلیه نیازهای کاربر توسط این سرویس ندارد.
  10. قرارداد استفاده از این سرویس شامل شرایط فورس ماژور میباشد.
  11. یونیتا حق به روزرسانی، افزودن قابلیت های جدید و حذف قابلیت های ناکارامد را بدون هیچگونه اطلاع رسانی قبلی دارا میباشد.
  12. عدم وجود یک بند خاص در متن شرایط استفاده، هیچگونه حقی برای انجام هرگونه فعالیت در تضاد با منافع مادی و معنوی یونیتا را فراهم نمیکند.
  13. این قرار داد (شرایط استفاده) بدون هیچگونه اطلاع رسانی قبلی قابل تغییر میباشد لذا کاربر پیش از تمدید سرویس میباید متن شرایط استفاده را مجددا و با دقت مطالعه نماید.

عدم رعایت هریک از موارد ذکر شده توسط کاربر (بنا به تشخیص یونیتا) میتواند منجر به تعلیق، لغو و یا حذف حساب مجتمع و در شرایط خاص شکایت به مراجع قضایی گردد. هرچند خط مشی یونیتا تعامل با مشتریان و همراهی و آموزش آنها جهت استفاده بهینه از سرویس و ایجاد رابطه دوستی و حرفه ای بلندمدت و موثر برای طرفین میباشد.